En slags hämnd

Jag sitter i badkaret med min dåvarande pojkvän B. Han maler på om sin "allra bästa tjejkompis". Hon var så jävla världsabäst på allt så man undrade vad han skulle med mig till. Jag ville fråga honom om hon var bra på att suga också kanske? Men jag avstod och försökte istället vända samtalet över till något annat trevligare. Men inte då, det skulle tjatas vidare om P och hennes underbara personlighet. Till slut börjar vi bråka såklart. B säger något riktigt otrevligt till mig. Isället för att skrika något elakt till B sitter jag kvar i badkaret, tar ett djupt andetag och...kissar. Sedan ställer jag mig upp, tar en dusch och torkar mig med en handduk. B säger
- Jag sitter kvar ett tag i badkaret.
Gör du det säger jag.

Kommentarer
Postat av: C.

Fantastico!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback