Att älska någon

Jag är jättefull. Ö och jag är ute och reser. Han har försökt förklara för mig hela kvällen vad han vill och känner för mig, själv är jag mer inne på spriten. Till slut inser Ö att jag har fått lite väl mycket att dricka. Han försöker övertala mig att gå hem till hotellet. Jag vägrar. Ö lyfter till slut upp mig som en säck potatis över axeln och bär mig hem. Jag tjoar och tjimmar och vinkar till människor, till slut håller Ö endast tag i mina fötter eftersom jag vägrar att vara still. På hotellet försöker Ö tala med mig igen. Jag svarar med att klä av mig naken, ställa mig i sängen och skrika - I LOVE YOU! Sedan trillar jag baklänges och somnar. I sommar gifter sig Ö. Men inte med mig. Konstigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback