Kalaspuffar

Once upon a time....


Kellys år 2001. Det är slut mellan mig och F. Han har lämnat följande saker hos mig, skitiga fula kalsonger, en radio, två kuddar, en karta över Afrika (??) och en tekanna samt en kartong med kalaspuffar. Jag är som vanligt skitförbannad och ALLT ska lämnas tillbaka (han vägrar komma och hämta det). Jag packar ner allt det här i påsar och åker hem till honom där vi ska mötas. När jag kommer fram ringer han och säger att han inte är hemma men att jag ska komma över till Kellys med sakerna. Han kan nämligen inte hämta sakerna själv eftersom han pratar med sitt band (karln var vi den här tiden en 34 år gammal tvåbarnsfar, tåget att bli rockstjärna hade gått för läääänge sedan).  


Jag blir gaaaalen och galopperar med långa arga benet före till Kellys. Där inne var det relativt folktomt. F sitter vid ett bord med sitt "band". När jag får se på honom slänger jag alla sakerna på bordet inklusive kalaspuffarna (som sprids över bordet av smällen) och skriker ; - Du kan ta dina jävla kalaspuffar och dra åt helvete.


Rätt ska vara rätt. Gå inte och dra på gammal skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback